poniedziałek, 27 kwietnia 2015

te różne ofert

Ten bank ma tylko oferte kredytow hipotecznych , ale faktycznie oni chyba nie maja kasy na te kredyty , wiec jest to pusta oferta , ja slyszalem ze nawet ich wlasni pracownicy biora kredyty w innych bankach ! pracownikiem tegl banku, pamietajcie ze.wszystko zalezy od czlowieka mtory was obsluguje, naprawde jesli chce was.dobrze obsluzyc to takie sytuacje nie powinny miec miejsca, niestety cisnienie w tej firmie jest tak wielkie ze.mlodzi. pracownicy zmieniaja sie co msc i niestety nie potrafia nic a starzy no niestety nie damy rady obsugiwac calej polski;) pozdrawiam i mam nadzieje ze do zobaczenia ale z takim chamstwem co spotkałam się w CA przechodzi moje najśmielsze oczekiwania.a złożyłem reklamację za naliczoną opłatę za prowadzenie konta. Nie powinni mi naliczać opłaty bo mam saldo ponad 10 tyś - celowo utrzymuję poliso-lokatę Antidotum PRO. W odpowiedzi na reklamację nikt się nie ustosunkował do mojego uzasadnienia, tylko zacytowano mi wyciąg z regulaminu. Musiałem , stracić czas i wreszcie się dowiedziałem, że do salda konta wlicza się tylko zwykłe Antidotum PRO, a ja je zmieniłem na Antidotum PROgresywne... Oczywiście w reklamach tego produktu ani słowa o tym, że nie jest wliczane do salda konta.  Sama pracuje w instytucji finansowej i duzy nacisk kładą na odpowiedni standard obsługi klienta - pani która mnie obsługiwała nie pokazała nawet minimum przyzwoitości. ównież składałam reklamację i nie otrzymałam odpowiedzi w ciągu 14 dni odnośnie prowizji za kartę. Nikt nie raczy się skontaktować nie wiem za co już tak naprawdę płacę. po prostu bankrutuje, zostanie wykupiony przez inny bank. Odradzam szerokim łukiem, zarządzanie i analiza w centrali leżą i płaczą. Dyrektorzy na urlopach przez cały rok. Piszcie skargi do ZBK, UOKIK i NIK jeśli macie pretensje do tego banku. Nic nie można tam zatwić, wszystko się ciągnie i ciągnie, ale jak chcą kasę to od razu wiedza jak kontaktować się z wami..Zero zainteresowania stałym klientem od dobrych kilku lat. Dlatego koniec zmieniam bank i żałuje, że dawno tego nie zrobiłam!Jeśli ktoś się zastanawia nad wyborem CA ODRADZAM od półtora roku czyli od momentu gdy zmieniłem konto naliczane sa mi prowizje za kartę debetową której nie posiadam. Składam reklamację zostaje rozpatrzona pozytywnie i w kolejnych miesiącach dzieje się to samo. Złożyłem tez reklamację odnoście karty kredytowej i po mimo że powinna być odpowiedź w ciągu 14 dni czekam juz 2 miesiąc. To nieprawdopodobne. Jestem klientem tego banku od 9 lat gdy był jeszcze Lukas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz